12 Eylül 2007 Çarşamba

HKPCG - 7 Oyuncak Muzesi


(07.09.2007)

Merhaba Arkadaslar,

Korkmayin yeni gezi duyurusu yok. Sadece bir onceki gezi ile ilgili bir iki laf edip onumuzdeki hafta sonu icin plani olmayanlara bir onerim var.


Son gezimiz bildiginiz gibi Sunay Akin'in Istanbul Oyuncak Muzesi idi. Ikinci gez gittigim bu muzeye bu kez bana Mine, arkadasi Yeliz ve kuzeni eslik etti. Gezmesi, dusunmesi ve gecmise donmesi guzel bir mekan. Bu kadar ballandirmamin sebebini anlamaniz icingezmeniz gerekiyor, http://www.istanbuloyuncakmuzesi.com/

Tabi sadece sanal olarak degil, canli olarak gidin,gezin.


Bu hafta sonu Volkan ile programimizda degisiklikyapmasaydik, sizi Istanbul Tasarim Haftasi kapsamindaki eski Galata Koprusune cagiracaktim. Iki senedir bu hafta kapsamindaki sergilerin hic birine gidemedim ve bu sene de maalesef kaciriyorum. Haftasonu isiniz yoksa Balat’ta yer alan eski Galata Koprusune gidin derim. http://www.istanbuldesignweek.com/idw07tanitim.htm


Gelecek haftadan itibaren super geziler planliyorum.Artik sonbaharda gezilerin 2-3 takipcisini yalnizbirakmayin, siz de katilin…


Sevgiler,

Sule Gonulsuz Guvenc

Hiç yorum yok: