12 Eylül 2007 Çarşamba

Herkes Kendi Parasini Ceker Gezileri - 7‏


(31.08.2007)

Merhaba,

Artik geziler daha aralikli oldu, hos birkac kisi disinda merak eden de yok :)

Her seferinde yeni gezi duyurusunu yaparken bir onceki gezi hakkinda size kisaca bilgi veriyorum, kuralimi bozmayayim: 6. geziye katilim muthisti... Ben, Volkan ve Nesrin super bir film seyrettik.


Film tahmin ettigim gibi cok basariliydi ve sulu gozlu biri olarak filmi seyrederken epey sivi kaybettim. Bir gun bir yerlerde, TV olabilir, dvd-vcd si elinize gecebilir veya bir sinema salonunda Kaldirim Sercesi – La Vie en Rose denk gelirseniz es gecmeyin derim.


Gelelim yeni gezimize:

7. Gezimiz Istanbul Oyuncak Muzesi- 02 Eylul 2007 Pazar saat 16:15 te Goztepe Tren Istasyonun onunde olacagim.

Daha once bu muzeye gittim, uzun uzadiya nasil gidilir tarif etmek yerine geleceklerle istasyonda bulusalim derim. Muze hakinda bilgi icin asagidaki linki inceleyebilirsiniz. Her zamanki gibi teklif var, israr yok.


Bilmeyenler icin geveze sair Sunay Akin in kurdugu bir muzedir. Ben muzeden etkilendim, bir kere daha gitmek istedim. Orada, o saatte veya sonraki gezilerde gorusmek uzere...

Hiç yorum yok: